25. 7. 2014

конец

Ne.

Ne, ne, a ještě jednou ne.

Radši budu mít svůj krátkej a posranej život. Because it fits me well.

Zkurvený elitáři všude okolo.

Jo, chtěla jsem to změnit. Chtěla jsem bejt za vodou. V (prý) lepším světě.

Ale to jde sakra blbě, když je vám většina věcí z lepšího světa tak trochu proti srsti. Chvíli se vydržíte tvářit, že to zvládnete, ale věčně to nejde. A když vám dojde pára před zlomovým okamžikem, tak se dělá co? Buď se skáče po hlavě dál nebo se utíká. A mě ta hlava kurevsky bolela.

Mrzí mě, že jsem přišla o kamarádku, ale myslím, že jako nadřízená mi fakt chybět nebude. Teď mě s odstupem času napadlo, že mě stejně akorát dostala tam, kde mě mít chtěla, bůhví, jestli se se mnou nebavila jen kvůli tomu. Myslím si, že asi ne, ale červíček hlodá.

Nebudu se hádat, když není o čem. Já moc dobře vím, že jsem to podělala. A vy jste to ale taky podělali. Tím, že jste ignorovali mou samosoudnost. Prostě dám vašemu dokonalému světu kvinde a najdu si ho jinde... sbohem (a dík za ryby)!